خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

 قلب پاره ام را در دست گرفتم.آرام آرام نفس میکشید.باید برایش کاری میکردم اما...

پیش هر خیاطی که رفتم گفت:پارگی هایش بیش از آنست که بشود بانخ وسوزن دوخت!!!
پیش بهترین پزشک ها رفتم اما گفتند:به دلیل فشار های زیاد آسیب دیدگی شدید است.جراحی ممکن نیست!
حتی از دست چسب دوقلو هم کاری برنیامد!
ای خدای قلب های شکسته...چه کنم؟!
برفراز سرم آسمان سوگوار خورشید بود ولباس سیاهش را به تن کرده بود.صاف بود و پر ازستاره
اما شب چشمان من بدجور دلش گرفته بود...
آنگاه از میان تاریکی کسی را دیدم که همچون من چشمان بارانیش را به قلب پاره اش دوخته بود
جلوتر آمد...نگاهش به قلب بی جانم دوخته شدولبخند محوی زد وستاره ای درون چشمانش درخشید.
همزمان قلب هایمان را به سمت هم گرفتیم.دردلم احساس ناشناخته ای موج میزد...
ازگوشه ی چشمانم دیدم ستاره ی دنباله داری به سرعت از آسمان تیره گذشت وآنگاه دوقلب پیوند خورد!
حالا فقط یک قلب داشتیم.یک قلب سالم...
قلب من...قلب او...قلب ما...!


نظرات شما عزیزان:

سایه
ساعت14:45---11 آبان 1391
سلام از وبلاگت خوشم اومده اگه موافق باشی تبادل لینک کنیم پاسخ: ممنونم... لینکیدمت.بلینکم

رزمشکی
ساعت23:48---4 آبان 1391
eydet mobarakپاسخ: عجبی داداش زبونت باز شد!!! عید تو هم مبارک:)

افشین
ساعت18:22---4 آبان 1391
دیگر قلبی نمانده که پاره شه.تیکه تیکه کردن ان را.زیبابود.
پاسخ: امیدوارم ناراحت نباشی...


ساغر
ساعت13:18---4 آبان 1391
خیلی قشنگ بود دوست من پاسخ: بسیاااااااااار مرسی...

رفیق همیشگی
ساعت11:39---4 آبان 1391
قلب من...قلب او...قلب ما

دوسش راشتم.اولین داستانی بود که خوب تموم شد.

مرسی رفیق پاسخ: گفتم محض تنوع خوب تموم شه!!!! هیییییییییییییییی


رسپینا
ساعت9:43---4 آبان 1391
سلام

قشنگ بود پاسخ: سلام دوست من ... مرسی:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهچهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.